Laden...

Succes

→ Winkelwagen bijgewerkt

Info

→ Winkelwagen bijgewerkt

Succes

E-mail verzonden!

Fout

E-mail niet verzonden!

Fout

Artikel niet meer op voorraad!

Fout

Succes

Succes

Fout

Coaching


Naast trainingen biedt ECS ook coachingstrajecten voor medewerkers aan. Deze trajecten worden naast of na een training aangeboden. De coachingstrajecten richten zich op de werkgerelateerde problematiek, die van invloed is op het persoonlijk en professioneel functioneren.

Bij coaching staat uw vraagstuk centraal

ECS begeleidt u bij het krijgen van inzicht in uw eigen denken en handelen. De belangrijkste onderdelen van een coachingstraject zijn:

  • het stellen van doelen;
  • het zicht krijgen op eigen belemmeringen;
  • het verkrijgen van handvatten om met deze belemmeringen om te gaan.

Coaching is een proces dat zich richt op het verbeteren van interpersoonlijke vaardigheden. Dat wil zeggen: het verbeteren of effectiever maken van de wijze waarop u als professional met cliënten omgaat. De inzichten uit het coachingstraject zullen ook bij andere vraagstukken van pas komen.

Voorbeeld: coachingsvragen bij eergerelateerde zaken

  • Hoe ervaar en beoordeel ik een casus?
  • Hoe voer ik gesprekken op effectieve wijze?
  • Wat is van belang bij het maken van een bruikbare risico-inschatting?
  • Hoe handel ik omzichtig binnen het familiesysteem om eergerelateerd geweld te voorkomen?